Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

İmkansızımsın

Hayatın kıyısındayım

Tutunacak dalım yok

Öylesine sevdalıyım

Anlatacak halim yok

Oysa imkansızımsın

Çıkmıyor sana yollarım

Bu şehir, insanları

Yabancım olmuş şimdi

Ne kadar aşıksam

Ne kadar sevsem de seni

Sen benim imkansızımsın

Oysa bukle bukleydi saçların

Mehtaba benzerdi yüzün

Aklımdan çıkmıyor kömür gözün

Çaresizim

Sen benim imkansızımsın

Rüzgarlar esiyor yine

Savruluyor yapraklar yamaçlarda

Kanıyor sensiz bir yara

Sen benim imkansızımsın

Biliyorum gelmeyeceksin

Beklerim nafile

Mevsimler iklimler geçse de

Güller solup gitse de

Bu kaçıncı güz kaçıncı hazan

Beklemekle yorgun gönlüm

Saat gün ay yıl asır

Boş ver saklan yine düşlerime

Sen benim imkansızımsın

Bayram YANDIM

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..