Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '11

 
Kategori
Siyaset
 

İmmmm....

İmmmm....
 

Cumhurbaşkanımız çokkkk konuşulan hatta konuşulmaktan öteye giden ’’Başkanlık ‘’konusundaki tereddüdünü dile getirdi giderayak. 

İlginçtir tereddüdün zamanlaması dedim kendi kendime.  

İnciler saçılmakta dedim sonrada 

Gücün gitmekte olduğunu seyir, nasılda kahreder insanı. Diyor kimileri. 

*** 

İnciler … 

Dizi dizi… 

*** 

Dizi dedim de ‘’Muhteşem Yüzyıl ‘’sayesinde öyle ya da böyle tarihe ilgi arttı abi. 

Osmanlı ihtişamı dostu sevindiren düşmanı… Kanuni ‘’Kullarım’’ demiyor mu dur orda. 

‘’Padişahım çok yaşa’’ diyen kullar. 

Mustafa Kemal Atatürk isteseydi bu ümmet yaşamı devam edermiydi? 

Ederdi abi. 

Ortam müsaitti. 

Nasılsa millette ümmetten gelmeydi. 

Niye istemedi? 

Farkı farklılığında olduğu için. 

Zoru seçti. 

Çok zoruuuu… 

*** 

Şimdi kullarımmmm lafına takıldım ben . 

Sonundaki mmmm. Benimmmmm kullarımmm . 

-Allah! Allah! 

-Neden ki? 

Bilmiyorum sanırım bir aşınalık oldu gündem konuşmalarında, benzerlik belki. 

Cumhuriyet Türkiyesinde? 

Allah1 Allah ! 

Aaaa ... 

Cıkkkkk... Cık.....Cık... 

-Ne bileyim ben, biliyorum saçma amaaaa... Belkide ateşim var, gribim ya ondandır.... 

Dinle... 

Başbakanın geçen gün konuşmasını izliyorum, eskiden iz derdi 

Şimdi mmmm diyor. (iktidarım, hükümetim vs) 

Nedense 

Tesadüfî olabilir ama ben tesadüflere inanmayanlardanım. 

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..