Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İMZA: Cengiz ERBERK

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=224953 linkteki yazıma istinaden;

'Yazıyı okudum teşekkürler.Cevap olarak da şunu söylemek isterim.Düşünsenize hergün yüzlerce posta alıyoruz uygun bulmadığımız herkese senin şuran eğri,senin burnun uzun,senin yüzün geniş mi diyelim ayrıca onlarda bize tekrar dönüp hayır siz yanılıyorsunuz ben öğle değilim dediklerinde ne cevap yazacağız.Bu iş uzayıp gidecek birde insanları istemeden kıracağız yani biz linkte yolladığınız yazıdakileri hiç düşünemedik , akıl edemedik sanıyorum…Hadi biz 22 senedir bu işi bilemedik, öğrenemedik ama yurt dışındaki büyük ajanslar da bu cevabın çok benzerini veriyorlar.Ama görüyorum ki bu işle hiç alakası olmayan herkes fikir yürütüp bizim bilemediğimiz doğruları görmüşler onlara teşekkür ediyorum.Umarım benim cevap hakkım da yayınlanır bir yerlerde.

Saygılar,

Cengiz Erberk' demişsiniz...

Sayın Cengiz ERBERK; Sizi gören duyan da, (Sözde) kriterlerce seçilmiş kişilerin hepsinin fiziksel özelliklerinin 4/4 olduğunu zanneder. Benim bile öyle zannedesim geldi de neyse ki aynı ülkede yaşıyoruz ve camiada bulunan hemen hemen herkesten hepsinden haberdarım… haberdarsınız…

Bütün bunlar bir yana;

Sitenize en azından istenilen boy, kilo, göz gibi somut kriterleri yazsanız, alnı genişmiş burnu bilmem neymiş saçı kelmiş körmüş bunlara gerek kalmazdı. Ve sizin de altını çizdiğiniz üzere kimse kimsenin zamanını çalmış olmazdı.

Şekilde görüldüğü üzere karşılıklı zaman çalıyoruz.

Ve son olarak; ‘Ama görüyorum ki bu işle hiç alakası olmayan herkes fikir yürütüp bizim bilemediğimiz doğruları görmüşler onlara teşekkür ediyorum. Umarım benim cevap hakkım da yayınlanır bir yerlerde.’ Demişsiniz.

‘Hiç alakası olmayan kişiler’ dediğiniz insanlar sayesinde sizin seçtiğiniz insanlar ekmek yiyor. Bu anlamda halkın gözünü fazla hafife almayın derim.

Cevap hakkınız bakidir…

Saygılar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..