Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

İmza Kampanyası

İmza Kampanyası
 

Blogda sörf yaparken bir yazı ilgimi çekti. Yazıda MB ailesinden rahmetli İlker Konar anılmıştı...

Bu nasıl olurdu, nasıl bu kadar duyarsız olabilmiştim? MB arkadaşlarımızdan kaybettiğimiz Rahmetli Mümtaz Önal’dan ve dostum olan Kenan Gül’den haberdardım ama İlker Konar’ı hiç duymamıştım. Kafamın içinde davullar çaldı.

Hemen İlker Konar’ın sayfasını buldum. :( Konar, 68 doğumluymuş...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=93764&rn=JM

Rahmetli Konar kendini, ‘ 1968 Yılının Cumhuriyet Bayramında doğdum. Afyonkarahisar, Tekirdağ, Erzincan, İzmit, Gaziantep, Aydın, Marmaris, İstanbul ve sonunda Antalya. Bu şehirlerde büyüdüm, okullara gittim, çalıştım. Şimdi Antalya'da yaşıyorum. Turizmi sevdim, okulunu okudum, senelerce çalıştım, yani anlarım bu işten. Gezmeyi, okumayı, yazmayı da severim.’ cümlesiyle ifade etmiş.

Kayıt tarihi : 07.08.2006

En yeni blog : 20.09.2006

Üzüntüm ve suçluluk duygum tavan yapmışken bu tarihleri görmek birazcık olsun suçluluk duygusundan kurtulmama sebep oldu, çünkü MB’ la tanışıklığım 11.11.2006 tarihinde idi.

Bu durum aklıma, Harun Deniz’in Kenan Gül’ün rahmetli olmasıyla birlikte ortaya attığı, çok çok önemli ve üzerinde ısrarla durulması gereken bir önerisini hatırlattı.

Sayın Deniz, ‘ Kaybettiklerimiz bölümü olsun ‘ isimli bir blog yazmıştı. İlk okuduğum andan itibaren bu öneriyi çok tutmuştum.

Rahmetli Konar’ı okuduktan sonra, Harun Deniz’in önerisinin ciddiyeti bir kez daha ortaya çıkmış oldu.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=104489

Ben de bu imza kampanyasını başlattım. Konuyla ilgili olarak yapacağınız her yorumu, isim ve yorumla birlikte, ‘ MB yazarlarının isteği, önerisi ‘ adı altında editörlerimize bildireceğim.

Bunu imza kampanyası olarak değerlendirin lütfen. Kampanyaya katılım ne kadar çok olursa, ‘ Kaybettiğimiz MB arkadaşlarımız ‘ kategorisinin oluşmasında o derece etkili olacaktır. Bu anlamda hepinizin desteğine ihtiyacım var.

Unutmayın, ‘ Her canlı ölümü tadacaktır ‘

İlker Konar'a, Mümtaz Önal'a ve Kenan Gül'e Allah'dan rahmet diliyorum.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..