Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '18

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

İmza ve Söyleşimizden Arta Kalanlar

Paylaşmak güzel olandır sevinci çoğaltan, kederi unutturan. Hele ki karşılığı olmayan hisse!

Söyleyecek söz bulamayınca gülümsüyor yüzümüz, gülümsüyor kalbimiz. Bazı anları anlatmaya yetemiyor sözcükler. Ben gülümseyeyim siz güldüğüm yerden anlayanlardansınız nasılsa…

Bir araç uğruna olsaydı bu yolda bu kadar keyif alamazdım. Kalbime amaç, insanlığa ihtiyaç benimkisi!

İnsanlık diyorum çünkü her şeyin başı kalplerimiz. Onun bildiği yerden karşılamalıyız. Aynı havayı solurken o nefesi kursağımızda bırakmamalıyız.

Yürekleri yürekleriyle denk gelenlerle bir olmak büyük huzur verdi bizlere. Edebiyata, şiire gönül vermiş. Bizi yalnız bırakmayan bu şahane insanlara tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum. Böyle yürekler var olduğu sürece, iyinin kazandığı güzel sözlerin huzura eriştiği yarınlar bizimle.

İyilik, sevgi bizi güzel günlere götürecek. İnanın ben inanıyorum, yüreğimde tuttuklarımla adım adım karşılaşıyorum. Hayatı yaşarken bize öğrettiklerini ben öğrenmeye devam ediyorum.

İyi ki tanıdım sizleri, iyi ki güzel insanlar.

Yaşadığınız her güzel duygunun içinde sevgiye iyiliğe yer verin.

Karşılığını bulacaksınız...

Güzel bir günün sonuna daha geldik. Daha nicelerinde buluşmak üzere...

 
Toplam blog
: 43
: 115
Kayıt tarihi
: 11.05.18
 
 

Yazar ..