Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '20

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İMZAYI ÇALIŞTA GEL

İMZAYI ÇALIŞTA GEL? “Sabahleyin internet üzerinden Türkiye ekonomi bankasına ihtiyaç kredisi talebinde bulundum. Sonra işe gittim. Bir iki saat içinde banka görevlisi beni aradı. Krediniz onaylandı kullanmak ister misiniz dedi. Bende evet öğleden önce gelirim dedim. Bankaya gittim. Önce şahit falan dediler dayanaklarını ilgili genelgeyi önüne koyduk kabul ettiler. Öncelikle bu aşamaların zorda olsa geçilmesi mücadeleci engelliler ve derneklerin sayesinde oldu. Tebrik ederim. Krediyi internet üzerinden vereceklerdi. Ama hesap açma işleminde imzalar olması gerekiyor dediler. Önce beyanıda kendi yazacak denilince ben yine itiraz ettim hesap açma işlemide internet bankacılığı ve mobil uygulamalarla yapılabilecekken ısrarla imzalama konusunda ısrar ettiler. Bir kaç imza denemesi yaptık imzalarınız birbirini tutmuyor deyip bana açıkça imzalarınızı çalışında gelin denildi. Ben kamuoyu baskısıyla bu sorunlarında çözülebileceğine inanıyorum bizler biraz sabır ve kararlılıkla hareket edelim. Müşteri hizmetlerini aradım onlarda bankanın uygulamalarını destekler nitelikte açıklamalarda bulundular. Bende banka genel merkezine yazı yazdım bu dayatmanın sona ermesini ve herkes gibi kredisini çekerek yoluma devam etmek istiyorum bu uygulama hem İnsan Haklarına hem de Hukuka aykırıdır. Saygılarımla.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..