Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

İnadım Arif

İnadım Arif
 

Nerde kalmıştık

Platonik aşklardaki

“Ressam boyacı” Arif vardı ya!

İşte o Arif.

O ev senin bu ev benim

Derken

İlk işindeki ev sahibesi

Kendi portresini istedi

Arif’ten.

Arif bir baktı, baktı

Aklı kadında kaldı.

Ama onur meselesi

Dikti bir kere, olmaz dedi…

Psikoloji,  sosyoloji okumuş ya..!

—Ne alâka – Kel alâka-  

Sipariş resim yapmam diyor

Şan, şöhret, para…

Nuh diyor, çember çevirmiyor.

( Şiiri ben yazdığım halde

Bana bile dikleniyor.)

Arifim de ne adammış be

İşi daha da inada bindirdi

İnadım inat pencerem iki kanat

Diyor’u bir daha diyor.  

(Buradaki iki kanat yanlış anlaşılmasın)

Anatomiyle bir ilgisi yoktur)

Bastırıyor Arif   

Abidin Dino, İbrahim Çallı’yı

Hatta Rönesans ressamlarını bile

Çağırın diyor.

 

 

Şahin ÖZŞAHİN

  

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..