Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

İnadım inat, öpmeyeceğim seni.

Öpmem öpmem işte,

inadım inat, öpmeyeceğim seni.

* Sen seni öpmemi istedin,

Ama öpmeyeceğim seni.

Tamam sevdiğimsin de,

Sana inat öpmeyeceğim seni.

İster çatla, ister pat pat patla,

İstersen küs, istersen darıl, istersen kız bana,

Yine inadım inat,

Öpmeyeceğim seni.

* Hep cilveyi sen yapacak değilsin ya,

Hep naz, nazlı olmayı sen mi yapacaksın.

Biliyorum, birgün öpmezsem seni,

Çıldırırsın;

Oturursun köşede tatlı çocuk gibi ağlarsın.

* Çıldırışın hoşuma gidiyor işte sevdiğim.

Köşede tatlı çocuk gibi ağlayışın,

Beni sana daha çok bağlıyor;

Beni sana daha çok aşık ediyor.

* Ama olsun, yine de inadına,

Hoşuma gitsende,

Seni deliler gibi çok sevsemde,

İnadına öpmeyeceğim seni.

Öpmem öpmem.

İnadına inadına.

İnadım inat, öpmeyeceğim seni.

Söz / Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO

Tüm telif haklar TACETTİN SARAÇ NACO` ya aittir.

twitter.com/tacettinsarac

 

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..