Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

İnadım inat!

İnadım inat!
 

Mustafa.

Belgesel.

Can Dündar’ın “İnsan “ Atatürk’ü anlatan belgeseli çok ses getirdi.

Doğrusu bu kadar gürültüyü Can bile hayal edemezdi. Kolay mı? Bir belgesel yapacaksın ama ne dincisine ne de devrimci geçinenine, liboşuna, takkelisine ve de Baykal’ına yaranamayacaksın!

İşin doğrusu oturup bu kadar geniş kesimi karşıma almak üzere bir plan yapsam asla Can kadar başarılı olamazdım.

Gazetelere ve internet sitelerine bakılırsa Can’ın “Mustafa”sı ne İsa’ya ne de Musa’ya yaranmış. Herkes kendi ilkel cephesinden vuruyor!

Tam da bu bakımdan izlemek için müthiş bir istek duyuyorum “Mustafa” belgeseli için.

Bana göre bilinmeyen pek bir şey yok. Ama kalıbımı basarım ki izleyeceğim, zevkle;

Başta Baykal eleştirdiği için!

Sonra kendini “devrimci” sanan ilkelliğe, yobazlığa inat!

Sonra devrimciyim diye ortaklıkta boy gösterip şövenizmin, yani ırkçılığın tavanına kafa tokuşturan, çakan ilkelliğe inat!

Dinden geçinen zavallılığa …

Ve say , say bitmez yani.

Uzatmadan tekrar söyleyeyim;

Mustafa belgeselini iz-le-ye-ce-ğim!

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..