Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

İnadına Cumhuriyet... İnadına Vatan...

İnadına Cumhuriyet... İnadına Vatan...
 

Dalgalan sen şafaklar gibi ey nazlı hilal...


Her pazartesi okuldaki giriş ve her cuma okuldaki çıkış töreninde tüylerim diken diken oluyor. Sanki vücudum elektrikleniyor. İçimdeki vatan sevgisi, her pazartesi ve cuma daha da katlanarak artıyor.

İlköğretim'de 8 yıl boyunca söylenen And'ımızı dinlerken ve söylerken Ulu Önder Atatürk'ün ne kadar büyük bir devlet adamı olduğunu algılıyorduk.

Lise birinci sınıfa başlayınca And'ımızı okumaz olduk... Artık her pazartesi ve cuma günleri İstiklal Marşı'mızı çoşkuyla okuyoruz. Günümüzde devlet büyüklerinden bazıları "İstiklal Marşı okunurken saygı duruşunda bulunmaya gerek yok." gibi demeçler verir oldular. Emin olun bunları anlamakta zorluk çekiyorum. Gerek And'ımızın gerek İstiklal Marşı'mızın içeriğinde bizleri rahatsız eden herhangi bir sözcük var mı? Tam tersine bizleri onore eden geçmişimizle gurur duymamızı sağlayan içerikler bulunmakta...

Ben ülkesini ve Önder'ini seven bir Cumhuriyet bireyi olarak her pazartesi ve cuma günlerinde kendimi çok iyi hissediyorum. Bizlere bırakılan emanetin kıymetini çok iyi anlıyorum.

Bu hissettiklerimi bayrağımız dalgalandıkça, İstiklal Marşı'mız okundukça özgürce yaşamaya devam edeceğim.

En azından ben kendi adıma söz veriyorum...

Rahat uyu ATAM...

 
Toplam blog
: 39
: 3063
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1995, İstanbul doğumluyum. Öğrenciyim. Kitap okumayı, yazı yazmayı, müzik dinlemeyi severim. RBK...