Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '18

 
Kategori
Şiir
 

İnadına İnadına Yaşa

İnadına İnadına Yaşa
 

Bir çiçek olsam mesela kesin kışa inat açardım.
Hatta sadece kışın açardım.
Kuş olsam mesela kışın uçardım..
Göçenine de göçmeyenine de el sallaya sallaya uçardım.
Ya da su olsam buz tutmazdım.
Yerimde durmaz taşardım..
Zaten hep oluyor işte..
Kendime sığmayıp taşasım geliyor.
Ama insansın işte yaşamaya hak tanınmış bir kere..
O da ömrün yettiğince.
Ne kadar var nereden bileceksin?
Yaşa işte..
Yaşamayı da yaşatmayı da bilmeyenin inadına yaşa.
Dolu dolu yaşa.
Kara kışa da denk gelse de ömrün, taşa toprağa takılsa da ayağın, solsa da içinde açacak her çiçeğin, buz tutsa da yüreğin, kırılsa da kanatların yaşa.
Buz değilsin, kış değilsin.
Canının dayandığı, gücünün yettiği kadarsın..
Yaşa işte..
Yaşayana elbet gün doğuyor..
İnadına inadına yaşa..
 
Toplam blog
: 29
: 135
Kayıt tarihi
: 25.07.17
 
 

Yaşam Koçluğu, NLP Uzmanlığı ile birlikte editörlük yapmaktayım. Blog sayfamda yazmaya başladıkta..