Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

İnadına üç

İnadına üç
 

Basit bir matematik problemiydi çözemediğim,
Cevabı altı olan benim üç dediğim.
İlk o zaman hissettim sıkıntıyı
İlk o zaman anladım başarısızlığı
İlk o zaman gördüm uyuyamamanın kederini
Ve eleştirinin ne kadar acı verdiğini.
Ailem öyle cümleler kuruyordu ki hayatla ilgili
Anlayamıyordum.
Ömer seyfettinden öte bir de Reşat nuri vardı o zaman.
Çocuk oyunları bitmiş o zaman meğer
Yanak sıkmalar
Cicili bicili elbiseler
Kalabalık doğum günü partileri bitmiş.
Hayatta herkes yerini almış
Ben daha yeni girmişim yola.
Basit bir matematik problemiydi çözemediğim
Cevabı altı olan benim üç dediğim
Şimdi sorsalar bana aynı soruyu
İnadına üç derim
Bu sefer ağlamam
İnadına gülerim.

 
Toplam blog
: 5
: 768
Kayıt tarihi
: 15.03.09
 
 

20 Ağustos 1987 Samsun doğumluyum. Süleyman Demirel Üniversitesinde ziraat mühendisliği eğitimi alma..