Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

İnan bana

İnan bana
 

cumhuriyet.com


Deli misin?
Günde yirmi kez seni düşünüyorum
Denize bakınca uçup giden martı sensin
Kafamın üzerinden esen rüzgar sen,
Bak bulutlar taşıyor seni , ufukların ötesine
Kalbim ağrıyor, seni düşünüyorum,
Şiir okuyunca seni,
Güzel bir lale görünce seni
Vitrindeki güzel inci seni anımsatıyor
Herhalde sen benden uzak olamazsın
Belki de sen
Bensindir.
Kimbilir.
 
Deli misin?
Ebette bir gün buluşacağız
Belki de denizin altından gelerek el ele
Yoksa belki de Hollanda’da bir bisiklet yolunda
Almanya’da Yıkılan Duvar’ın altında
Yada Belçika’da Flamanca bağıracağız birbirimize
Bir gün inan bana, birlikte
Bütün insanları dostluğa çağıracağız
Pek ümit olmasa da
Bu yapılmalı
Mutlaka yapılmalı sevgilim
Çünkü dostluğun olmadığı bir dünyada
Yaşamağa değer mi
Kimbilir? 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..