Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

İnan ben de çok istedim

Yapamadım bu sabah.
Her sabah yaptığım gibi ayna da ki dostuma gülümseyip “bugün harika bir gün olacak” diyemedim.
Dönmedi dilim, bir türlü söyleyemedim.
Fark etmemişim.
Tükenmiş meğerse bütün gücüm, daha fazla direnemedim.
Sonunda yenilgiyi kabul ettim.
Beni yargılamadan önce bilmeni isterim.
Bugün gördüğün ben, ben değilim.

Kapadım gözlerimi hep.
Onlar akmak istedi, ben onları göz kapaklarımın ardına gizledim.
Kontrolsüzce ortalığa saçılıp can yakmak istedi bütün cümlelerim.
Sustum, onları beynime hapsettim.
Çok güçsüzdüm ama yine de kimsenin enerjini çalmak istemedim.
Kimselerin olmadığı yolları, işte bu yüzden tercih ettim.
Sırf bu yüzden birini gördüğümde yolumu değiştirdim, başımı hep öne eğdim.
Belki de bana selam verdin, bana gülümsedin ama ben onu görmedim.
Beni yargılamadan önce bilmeni isterim.
Aslında ben böyle biri değilim.

Ben bugün hırsıma teslim oldum, öfkeme yenildim.
Ben de yabancısıyım bugün kendimin.
Aynalardan kaçışım da bu yüzden.
Aynama sızan o yabancıyı görmeyi ben de istemedim.
Dilimi susturdum ama beynime söz geçiremedim.
Dayanamadım.
Sonunda okuduğun bu satırlara döküldü bütün hislerim.
Varlığımın etrafa saçılan kalıntılarını, belki yazarak bir araya getirebilirim zannettim.
Beni yargılamadan önce bilmeni isterim.
Senin hissettiklerin değildi, bugün benim sana söylemek istediklerim.
Seni dışlamak, yok saymak değildi kesinlikle niyetim.
İnan denedim.
Bana gülümseyerek bakan yüzlere gülümsemeyi ben de çok istedim.

12 Aralık 2007
Haşim Arıkan
http://hasimce.blogspot.com/


 
Toplam blog
: 110
: 1108
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Kimliksiz bir yazanım aslında... Bazen benim, bazen senim, bazen de herhangi biriyim. Belki d..