Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

İnan

İnan
 

Sn.Nuri Bilge Ceylan'ın babasının 86.doğum günü için özel çekiminden.


Bu şiir tüm inanmak isteyenlere gelsin... Aşağıda okuduğunuz dizeler babacığıma ait...


İNAN

Gönlümde hep bahar yeli estiği zaman
Aklıma sen gelirsin bir tanem inan
Sonbahar rüzgârlarıyla gelen yağmurda
Gözyaşların damla damla içimde inan.

Kötü kader bizleri savurdu attı
Sen elde, ben dilde sevdalı kaldık
Ne zaman rüzgârın sesini duysam
Aklıma sen gelirsin bir tanem inan.

Sevda mıydı tutku muydu bizimki
Gözüm, gönlüm senin miydi benim mi?
Sonbahar rüzgârlarıyla gelen yağmurda
Gözyaşlarım damla damla içimde inan.

Sevda ise sevda idi bizim ki
Gözüm, gönlüm senin miydi benim mi?
Kızıl şarap gibi gözyaşlarım kadehte
Dolu dolu içmedik mi seninle.

Kötü kader bizleri savurdu attı
Sen elde ben dilde sevdalı kaldık
Ne zaman rüzgârın sesini duysam
Aklıma sen gelirsin bir tanem inan.

(13.08.2003)


 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..