Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Futbol
 

İnanalım mı Meireles?

İnanalım mı Meireles?
 

            Abuk sabuk kartlarla takımı sıkça yalnız bırakan Meireles'i burada ağır eleştirmiştik, ancak kendisi de bunu kabul edecektir ki haklıydık!

            Şu anda günlerdir beklenen kulüp futbolcuya ceza verecek mi, vermeyecek mi diye merak edilen konu cevap bulmuş gibi görünüyor. Kulüp ceza falan vermeyecek!

            Meireles'e ceza verilip verilmeyeceği sorulan Aykut Kocaman "Cezalandırmak çok kolay, önemli olan oyuncuyu kazanmak. Ayrıca 3 kulvarda mücadele ediyoruz ve Raul Meireles'e ihtiyacımız var" diye konuşmuştu

            Konuyla ilgili Lig Radyo'ya konuşan Yönetici Yalçın Haker; Raul Meireles'in kırmızı kart pozisyonundaki hareketini isteyerek yapmadığını düşündüklerini ve bir daha böyle bir durumun tekrar etmeyeceğini düşündüklerini söyledi.

            Meireles'in de "Ben onurlu bir futbolcuyum. Bu kulübün futbolcusuyum, bu kulup bana guvenip beni buraya getirdi. Ben bunu hic bir zaman unutmam. Takima katkida bulunmak icin, hocamiza verdigimiz sozu tutmak icin elimden geleni yapmaya devam devam edecegim. Aykut hoca bana en zor gunlerimde inandı sahip cikti, onu yari yolda birakmam. Sonuna kadar varim. Bu takim icin sonuna kadar calisacagim, savasacagim. Ben FB armasini laf olsun diye opmedim" gibisinden konuştuğu söyleniyor.

            Ben konuşmalarında popülizm hissediyorum. Ligde seni cezalı duruma düşüren sarı kartı alırken de, Bate maçında atılırken yaptığın hareketleri de 8 yaş zekasına sahip bir çocuk bile yapmaz! Yine de extra ceza verilmezken , en azından son atıldığı maçın, maç başı ücreti verilmemeli yani..

                                            Fenerbahçeliler Merieles'ten Neler Bekliyor?

            Fenerbahçeliler ilk geldiğin zamandaki gibi fark yarat istiyor. Dinamizminle enerjinle Emre'nin yükünü azalt, alan daralt, terse oyna , yine öyle sürekli boşa çıkıp pas alternatifleri yarat istiyor! Arada ikiye bir oyna, uzaktan şut at istiyor.

            Raul Meireles'in daha önce futbol oynadığı hiç bir platformda, burada görmüş olduğu ilgi-sevgi-destek vb bulmuş olması mümkün değil! Eğer arma öptüğünde üzerine sorumluluk yüklendiğini anladıysa bu kez, tribündeki televizyon başındaki Fenerbahçeli , sahada olup yapmak istediği onlarca şeyi, kendilerinden biri gibi yapmaya çalışan adamlar izlemek istiyor.

            Olumsuz görüntü çizip millete sakız olacağına, takımın en önemli dişlilerinden oluşunla hayranlık uyandır istiyor! Sende olmayan bir şey istemiyor yani..

 

             Sadri Şener kafasının aksine ben senin farklı tipini, dövmelerini falan seviyorum. Hani en azından bu tip ilginç adamlara 'tinerci' vb benzetmeler yaptırmak için malzeme olma.

             Çok şey mi istiyoruz?

Daha fazla fotoğrafı için http://oguzarapasiatkinson.blogspot.com/2013/02/inanalm-m-meireles.html 

 
Toplam blog
: 45
: 444
Kayıt tarihi
: 28.10.12
 
 

Futbola, basketbola voleybola meraklıyım. Diğer pek çok sporu da izlerim. Bunlarla ilgili yazılar..