Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

İnanamadım

İnanamadım
 

Aman Allahım bunları söyleyen benim kocam mı? 6 yıldır aynı yastıkta uyuduğum. Sohbeti tatlı, iyilik sever hatta ben hafta sonları çalışırken kızımıza bakan. O' nu yediren giydiren altını alan adam!...

İnanamadım. Konu nereden açıldı hatırlamıyorum ama önemi de yok bunun zaten. Önemli olan konuya yaklaşımı.

***

Trafikte eve gidiyoruz. Yoldan bir kadın geçiyor. Kadın o.... Bir anda kadınla göz göze geliyoruz. Hüzünlü bakıyor. Eşime dönüp kadına üzüldüğümü anlatan birkaç kelime sarfediyorum. Ve o da ne eşim öyle bir cümle kuruyorki sinirlendiğim zaman duyduğum o sesi duyuyorum. Çat diyor birşey kulağımın dibinde. Bir anda ben o kadın oluyorum.

Diyorki; kendileri istemese bu işi yapmazlar orada ( g..ev) olmazlardı. Nasıl yani diyorum sen delimisin hangi kadın isteyerek böyle korkunç bi iş yapmak ister. Kimbilir ne korkunç sebepleri vardır o kadınların o işi yapmak için. Para kazanmak zorunda olmasalar yapmazlardı. Yok diyor eşim ben bilirim. Yapma yaa. Sen erkek olarak ne bilirsin ki ne anlarsın kadınların yaşadıklarından. Hiç tanımadıkları adamların koynuna girmek... Ne zulüm.

***

O kadınlardan oluyorum yine ağzımda kekre bir tat sakız atıyorum hemen ağzıma. Başlıyorum saymaya eşime.

Eğer o kadının babası kızını sevmediği hiç sevemeyeceği bir adama vermek istemese evden kaçmazdı o zaman şimdi bu işi de yapmıyor olurdu.

Eğer o kadının kocası her gece içip içip eve gelmeseydi. Kadını ve kucağındaki bebeğini dövmeseydi sövmeseydi kadın yine kaçmaz o işi yapmıyor olurdu.

Eğer kadın zalim kocadan kaçıp baba evine sığındığı zaman babası ona kucak açsaydı kadın kaçmazdı o işi yapmıyor olurdu.

Demek ki neymiş 1. derece yakın erkekler o kadını itip kakmasaymış bu hiç tanımadığı ama koynuna girdiği adamları bu kadın hiç bilmeyecekmiş. Belki markette alışverişte karşılaştığı sıradan insanlar olacakmış, bu para ile koynuna aldığı adamlar.

Demekki neymiş içinde olmasanda olayların, hassas olacakmışsın. Öyle bilip bilmeden atıp tutmayacakmışsın. Senki bir kız babasısın dikkat edecekmişsin.

***

Kimse kıssadan hisse filan çıkartmaya çalışmasın. Kocam yarın bi gün tecavüze uğrayan kadını haksız bulsa şaşırmam artık. Sığmışsın.......

 
Toplam blog
: 16
: 1017
Kayıt tarihi
: 07.07.10
 
 

Okuma meraklısı. Elinden geldiğince yazmaya çalışan. gündemi takip etmeyi seven. Ve bir anne.....