Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

İnanamıyorum ...

İnanamıyorum ...
 

Başbakanım valla nediyeyim size ben.

Boşuna demiyorlar.

-AKP Erdoğansız balon diye.

Siz başlı başına sürüklüyorsunuz partiyi.

**

Hayırdır Nefise?

Ne bu ?

-Ya abi görmüyormusunuz adam tek başına muhalefet.

Kamer Genç'i bile solladı.

Belden aşağı vurmayıda iyi biliyor hani.

-''Eşine ihanet edeni mağdur olarak göremeyiz”diyor.

***

Sayın Erdoğan, eşini aldatan olarak değil vatandaşın Baykal'ı mağdur olarak görmesi.

Özel hayatın gözlenmesi Baykal'ı mağdur durumuna sokan.

***

Benim en çok üzüldüğüm konu şudur; Türkiye'nin özellikle toplumsal ahlak değerleri açısından bir erozyona uğratılma gayreti var.

En büyük tehlike aslında buradadır.

Yani, bu işleri meşru görme gayreti içerisinde olanlar var.

En tehlikeli olan yan burasıdır. Diyorsunuz ya,

***

Merak buyurmayınız sayın başbakan

Toplumsal ahlak değerleri açısından bir erozyona uğratılma gayreti mutlaka var. Ekranlarda var.

İnternette var. Siirt'teki olaylara baktığımızda varda var.

***

Aldatmayı meşru gösterme zihniyetide yeni değil ki üstelik.

Vatandaş mağdurluğun şartlarını çok iyi analiz eder.

Dedim ya merak buyurmayınız.

Acaba bu telaşınız; sizin mağdur strarejinizin benzeri olduğu ve seçimlerde hatta cumhurbaşkanlığı seçimlerinde CHP kazanması için bir artı olacağını düşünmeniz mi acaba?

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..