Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İnanç Derin Düşüncede Güçlenir

İnanç
Derin düşüncede güçlenir
Derinliklerde yakalanan gerçekler
İnanca doğru anlam kazandırır
Şurası açık bir gerçektir
Bilimsel bulgular
Derin düşünce sonucudurlar
Yüzeysel düşünce
Sorunu gerçek anlamda tanıyamaz
Tanıyamadığı için de
O konu üzerinde sağlam bilgi oluşturamaz
Ve bugün olduğu gibi
İnansana kardeşim çıkışmalarıyla
İşler yürür gider
Dini kabul eden insan
Din üzerinde oturup derin derin düşünecek
Dinin ileri sürdüğü
Konular üzerinde olacak bu derin düşünmeler
İşte böyle yaklaşımlarla
Din insan yaşamına çok etkili girecek
Paradokslar asla yaşanmayacak
Allah öğütleri
Çok iyi yorumlanarak uyulacak bu öğütlere
Toplum dinamiği güçlenecek
Toplum uyutulamayacak asla
Efsunlu söz söylemler itibar görmeyecek
Allah
Kuranı önce oku anla sonra kabul et diyor
Biz ne yapıyoruz
Önce kabul ediyoruz
Sonra söylenenlere bakıp yol alıyoruz
Alıyor muyuz ki
Almıyoruz tabii
Hem de bir adım boyu bile yol alamıyoruz
En büyük Allah öğüdü
İnsan öldürmeyeceksin yaşatacaksın
Olmasına karşın
Yazılı ve sözlü basına bakıyorum
Öldürmeden daha çok haber göremiyorum
Bu dini inanca uymuyor
Dini inanç
Toplumu derleyip toparlayacak
Toplum her gün bir adım daha ileri gidecek
İlişkiler güzelleştikçe güzelleşecek
Barış yayılacak çevreye
Barış gölgesinde gelişecek insanlık
Sevgi ve saygı başa taç olacak
İyilik etme yaygınlaştıkça yaygınlaşacak
Darda kalan hiç kimse kalmayacak
Ekonomi bilimsel ekonomi olacak
Hiç kimse ama hiç kimse
Ekonominin köküne dinamit koymayacak
Zaten bu düşünülmeyecek bile
Barışın kardeşliğin olduğu yerde bunlar görülmez
Güçlü inanç sahibi toplumlarda
Kimsenin gözü kimsede olmaz
Herkes veren olur
Birisinde olan herkeste olur
Ortak girişimlerle herkes varsıl olur
Herkes iş güç sahibi olur
İşte ben düşünürken buralara gelip dayanıyorum
İstiyorum ki
Herkes de böyle yapsın düşünsün
Toplumsal gelişmeye omuz versin
Her şey benim olsun
Bende olsun da elde olmasını yanlış görüp
Elbirliği gönül birliği yapalım
Her şeyi var edelim
Eksiğimiz gediğimiz asla kalmasın
Her şey hepimizin olsun düşüncesine gelelim
Kimse
El altından sahtekârlık yapmayı düşünmesin bile
Herkes gücü oranında çalışsın
Gereksinim duyduğu kadar da tüketsin
Var mı bundan güzeli yok
İşte ben bunun yolcusuyum
Buyrun aklı başındakiler bakalım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..