Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

03 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

İnandır Beni...

İnandır Beni...
 

Bugün nereden geldiği belli olmayan

Serseri bir kurşunla

Vurulmuş gibi hissediyorum kendimi,

Yorgunum,

Yorgunum hem de iliklerime kadar…

Yalan değil

Bana geldiğin, güldüğün gün

Zaman geçmiş

Dallarım kırılmış, yazım kışa dönmüş

Umurumda olmazdı…

Ne kadar

Yorgun olursam olayım

Bir dokunuşun

Bir tatlı tebessümün ve öpücüğün

Tazeliğin

İnceliğin ve heyecanın yeterdi bana…

***

Bir dokunuş

Bir tatlı tebessüm ve öpücük nedir ki

Borcum olsun,

Ne zaman istersen öderim tabi zamanla

Ve yüreğimle…

İsterse

Borcum iki katına çıksın ne yazar ki

Ben ruhumu

Bedenimi sana rehin bırakmadım mı?

Korkuyorsun biliyorum,

Oysa bıraksalar

Bizi bize beni sana, seni bana

Mest olur

Kalplerimiz gözlerimiz yüzer rüyada

Ve gece

Kirpiklerinin gölgesinde uyur zaman

Çocuk gülüşlü

Ölüm bile bağlar bizi aşka sevdaya…

Sade

Parasız pulsuz, riyasız ve yalansız…

***

Hakkımız değil mi?

Tütsü ve şurup kokan içsel şehvet

Gel aşkım,

Kaldıralım aramızdan bir kereliğine de

Olsa bu hüznü

İstersen indireyim sana gözlerinin rengi,

Gökyüzünü,

İkinci bir emre kadar erteleyelim hüzünlü

Gidişlerini…

Seni sevdim bir kere açtım sonuna kadar

Kalbimin kapısını

Şimdi seni içime bırakıyorum kolayca

Yaralamadan

Kırmadan parçalamadan açacağına

İnandır beni…

Yalanım yok,

Bu gidip gelmelerden, koşuşturmaktan

Yoruldum artık…

Biliyorsun değil mi?

Beklemesi yoktur yalnız kalplerin,

Onlar sabreder

Aşk ve sevgi ile yaşar

Silinmez hatıralarla “yaşlanırlar…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 03.03.2016 10.30

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..