Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '08

 
Kategori
Yeni Ürünler
Okunma Sayısı
2146
 

İnanılmaz eğlenceli

İnanılmaz eğlenceli
 

müthiş birşey


Tarihe "en hızlı satılan oyun konsolu" olarak geçmiş. Geçer tabii, ben bile aldığıma göre. Daha önce yazmıştım. Almak ile almamak arasında kararsızdım. Playstaion, psp gibi oyun ekipmanlarından pek fazla hoşlanmama rağmen Nintendo tanıtımlarında çekici gelmişti nedense. Nihayet hafta sonu kararsızlıklar içinden kurtulup koskoca WiiFit kutusunu kapıp, çocuklar gibi heyecanla evin yolunu tuttum.

Kutunun içinden 1 adet Denge Tahtası ( hiç küçük bişey değil ) 1 Wii konsolu , 1 adet çubuk gibi bişey ( hareketleri o algılıyormuş ) , 1 kumanda , 1 joystik çıktı. İki de oyun cdsi. Bir tanesi Wii Sports, diğeri Wii Fit. Kurulumu oldukça basitti, tahmin ettiğimden çok daha kolay çalıştırabildim.

Haydi başlıyor. Önce profilimi oluşturdum. Saç renginden , göz rengine , gözlüğünden , kıyafetin rengine kadar bir çok alternatiften bir ben yarattım . Adımı da verdim. İşte oldu !

Wii Sports Cdsini takarak başladım. Bowling ile başladım. İlk önce kumandayı biraz garipsedim ama sonra sanki bowling topu oldu. Yok çok kolay değil , güç bela iki strike yapabildim. Sonra boks yaptım. Sevmem ben dövüş sporlarını, rakibimi üç raunda da yenince sempatik geldi nedense gözüme. Sonra golfe geçtim. Yok yok olmuyor, bir türlü top deliği bulmuyor. Tam yaklaşırken bi vuruyorum , taaa uzağa savruluyor. Hiç elimin ayarı yok benim. Bu golf beni aşar dedim, tenise geçtim. Çok güzel. Alkış kıyamet maç yapıyorum. Süper ya.

Biliyordum.

Biliyordum.

Çok eğleneceğimi tahmin etmiştim. Görsellik olarak çok gerçekçi değil , çizimler basit ve animasyon niteliğinde. Ancak kendinizi o kadar kaptırıyor ve ait hissediyorsunuz ki neredeyse o küçük kızı gerçekten ben zannedeceğim.

Gelelim Wii Fit' e . Cd yi takar takmaz kilomu ölçüyor ( yok katiyen söylemem ) Sonra boy ve yaşa göre beden kitle endeksimi hesaplıyor. Duruşa göre denge noktasını tespit ediyor. Hola hop çeviriyorum. Kendi rekorumu ve başka kullanıcıların rekorlarını tabloda görebiliyorum. Rekabet ve oynayanı izlemek eğlencenin dozunu arttırıyor. Step yapıyorum ardından. Kalabalık bir izleyici topluluğu karşımda, ben ve arkadaşlarım sahnedeyiz. Müzikle beraber denge tahtasının üzerinde in çık , in çık , şimdi sağa , eyvah ritmi kaçırdım , neyse yakaladım, devam. Bitti bir tur, haydi bir daha . Şimdi de ipte yürüyorum. Bu kadar yüksekte dengede durmak ne zormuş meğer. Üçüncü denememde ulaşabiliyorum karşı binanın çatısına. Arkadaşlar sevinçten zıplayarak karşılıyorlar bu kez beni.

Yanlız bir sorun var ; gece yarısını geçiyor, ben saat birlere ikilere kadar denge tahtasının üzerinden inemiyorum. Üstelik spor mpor ne gezer , kolumu kaldırmaya üşenen ben kendime inanamayarak yine akşamı iple çekiyorum.

İlgilenenlere duyurulur.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

sen bekle benden bir sürpriz. Eğer 32 seneye kadar almazsam sen alırsın. Bu arada parmakım sakat yoksam seni yenerdim ben. Başkalarının sayfasından laf atmayalım böyle. bişi varsa yüzyüze görüşelim sayın kargaliçe. Lütfen...

karga 
 07.07.2008 11:33
 

korkulu rüyalarından bu oyun konsolunu alarak uyandırıcam kargacııımmm.

kargaliçe 
 04.07.2008 17:20
Cevap :
ben alıcam diye tutturmuşken pek sıcak bakmıyordu ama şimdi eşimle kumandayı kapma kavgası yapıyoruz, inanmazsınız :) tabii ben galip geliyorum sonuçta !!!  06.07.2008 14:59
 

bu bir kabus olmalııı...

karga 
 04.07.2008 15:01
Cevap :
eee kiminin kabusu, kimisine rüya gelir :))  04.07.2008 17:15
 

bu bir rüya olmalı...

karga 
 03.07.2008 18:25
Cevap :
hayıııııırrrr diye uyanılıyosa ona kabus deniyor sanki :)  04.07.2008 9:31
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 60
Toplam yorum
: 107
Toplam mesaj
: 32
Ort. okunma sayısı
: 1199
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster