Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '15

 
Kategori
Dostluk
 

İnanmak istemiyorum

İnanmak istemiyorum
 

Ne yazacağımı, ne diyeceğimi bilemedim. Öyle şaşkınım ki.. Uzun süredir bloğa girmediğim için haberlerini alamadım. Bir tesadüf, internette gece yarısı arama yaparken sevgili Taner Yılmaz'ın (hazan da güzeldir) yazısıyla (*) karşılaştırdı beni.

Acımın en derin olduğu zamanda içimi ve gözyaşlarımı döktüğüm blog yazılarıma sıcak mesajlarıyla, yorumlarıyla destek veren, paylaşan bu güzel yürekli, incelikli, adam gibi insanı kısa süre de olsa tanıma imkanı bulduğum için mutluyum elbette.

Ama Sevtap Özkahraman'ın dediği gibi, bu dünyadan benden önce göçüp gideceği ve ardından bana yazmak düşeceğini hiç kestiremedim.

Her şey için teşekkür ederim dostum. Mekanın cennet olsun. Seni unutamayacağım..

(*) Onu bana tanıtan yazısı:  http://blog.milliyet.com.tr/hayata-ve-olume-dair---/Blog/?BlogNo=165569

 
Toplam blog
: 10
: 537
Kayıt tarihi
: 30.05.09
 
 

İnsanı en iyi tarif edecek olan nedir? Kendi söyleyeceklerim taraflı olmaz mı? Belki en doğrusu, ..