Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

İnanmak

İnanmak
 

İnsanlar neye inanmak istiyorsa ona inanıyor.

Doğru söyleyene değil, inanmak istediği kişiye.

Belki de böylesi iyidir bilmiyorum. Böylesi mutlu ediyosa kişiyi doğrusu budur belki. Ama ya yalan olduğu ortaya çıktığında? Yaşanan hayal kırıklığı büyük olmuyor mu? Daha fazla güven sarsılması yaşanmıyor mu?

Bunu ben de yaptım elbet. Gerçeği öğrenmekten korkup inanmak istediğime inandım, inanın yaşadığım hayal kırıklığı ve güven sarsılması anlatılır gibi değil.

Korkuyor insanlar gerçeklerden, canını acıtacağını düşünüp kaçıyor ne kadar kaçabilirse. O kaçışın da sonu var elbet, asıl o zaman acıyor üstüne titrediğin tatlı canın.

Ne olur ki gerçeği duysan, doğru söyleyene inansan?

Kimbilir belki boşa yaşanmamış koca bir zaman dilimi kazanacaksın, ilk başta üzülecek, ama çabuk atlatacaksın.

Elinde gerekli bütün döküman varken korkup araştırmamak, gözünün içine içine sokulduğu halde anlamazdan gelmek...

Ooooof, yok, anlatılır gibi değil.

Bir daha mı?

Asla! 

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..