Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '12

 
Kategori
Astroloji
 

İnanmamak gibi bir Alternatifim yok.

İnanmamak gibi bir Alternatifim yok.
 

MAVİ AY!,

Herkesin bilgiği gibi dün 31 Ağustos'du. Ve gökyüzündeki ay dolunaydı. Ağustos 2 de yine dolunaydı. Yine ilgilenen insanların bildiği gibi bu tabiat olayına, diğer tabiat olaylarına önem verildiği gibi önem veriliyor ve takip ediliyor.

Tabi ki sadece fiziksel olarak takip etmek; teleskoplarla batana kadar ilgiyle gözlemlesekde yavan kalıyor. Ben günler önce buna hazırlandım. Dolunayı,  terasa çılarak izlemeyi planlayarak buna zaman ayırmıştım. Ama gel gör ki güneş batmadan ay'ı bir sefer gökyüzünde gördüm ve "  oh canımsın ya" dedim. Havanın da bulutsuz olmasına sevindim. Antalya da bulut felan olmuyor zaten. Ama bende ay a bakış o bakışla kaldım.

Aylardır alt yapısını hazırladığım ve bir türlü kapılarını aralayamadığım maddi bir iş üzerindeydim. Ama dün gece daha güneş batmadan, bu iş  konusunda bilgisayarımın başına oturdum. Bir taraftan telefon bir taraftan monitor arasında kaldım  ve aradan saatler geçmiş. Aklıma gelip de, ay'a bakmak için balkona çıktığımda ay,  yusyuvarlak yüzünü dağların arasına gizlemek üzereydi. Biraz daha geç kalsam onu göremeyecektim.

Astrologların yazılarına şöyle bir göz atınca, MAVİ AY ın etkisinde kaldığımı anladım. Bana iş kapıları açılmış. Aylardır hep bir pürüz çıkıyordu. Birden bire kapıların açılışını buna bağlamamak elde değil.

Öyle şeyler oluyor ve bunlara gözüm göre göre İnanmamak, zaten elde değil.

 
Toplam blog
: 56
: 661
Kayıt tarihi
: 24.02.08
 
 

Emekli, 19 mayıs ..