Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

İnanmanın gazeli

İçimdesin
Sıkı sıkıya taşıyorum seni
Bunun böyle olduğuna inanıyorum
Nasıl inanıyorsam buna
Öyle inanıyorum dediklerine
 
Okumadan
hepsine boğun eğiyorum
bana karşı da olsa sözlerin
Ne çıkar bundan bilmiyorum
Kötüyüm
Bilemiyeceğin kadar çok kötü…
Onun için de durup dururken
Bağırıyorum ya!
 
Meleklerin sesi sandığımız
Cehennemde kalmışların türküsü
Ateşin yakışının sesi yok yok
Buradan götürdüklerinin sesi
Biliyorsun herkes ateşini buradan götürüyor
Tek dal odun yok cehennemde
Bunu biliyorum ve susuyorum
Gözlerim bağlıyken bile o hücrede de
Biliyordum ve susuyordum
 
Uzun sürmüyor da ondan.
Ne öğleden sonralarım,
Ne de gecelerim
Dilediğim gibi geçmiyor
Yoğun karmaşık hiç bir şeye vakit yok
İşe gidince her gün,
Yüzüm solgun,
Kendim de bitik durumdayım
 
Gecenin ileri saatlerinde
Uykumdan
Yaralı bir kaplan gibi uyanıyorum
ikide, üçte; dörtte…
Oysa en geç onda yatıyorum
Gece yarısında
Müthiş bir susuzlukla uyanmasam
Çölde kaldım sanıyorum
Kana kana su içmesem
İçim yanmış, bitik
Sabah yatağıma küskün uyanıyorum
 
İçimdesin
Sıkı sıkıya taşıyorum seni
Bunun böyle olduğuna inanıyorum
Nasıl inanıyorsam buna
Öyle inanıyorum dediklerine
 
Okumadan
hepsine boğun eğiyorum
bana karşı da olsa sözlerin
Ne çıkar bundan bilmiyorum
Kötüyüm
Bilemiyeceğin kadar çok kötü…
Onun için de durup dururken
Bağırıyorum ya!
 
Mehmet Özgür Ersan
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..