Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '12

 
Kategori
Turizm
 

İnanöz Turizm / Bakırköy hakkında

Bu yazı İnanöz Turizm / Bakırköy ile ilgili bilgi almak isteyenler için yazılmıştır.

Olay 12 Ocak 2012 tarihinde gerçekleşti. Daha önce İnanöz Turizm den eşime aldığım THY biletinin sadece dönüş ayağını değiştirmek istedim. Bunun için de aynı acentaya gittim. Bana class farkından ötürü yer olmadığını normalde 50€ olan değişiklik ücretinin 250 TL olduğunu söylediler. Class farkı konusunu tekrar kontrol ettirdikten sonra acentanın yetkili firma olduğunu bildiğimden ödemeyi yaptım. Aslında ödeme yapmadan önce yapmam gereken şeyi eve gelince yaptım ve THY çağrı merkezini arayıp durumu anlattım. Onlar bana herhangi bir class sorunu görünmediğini, sadece 50€ ücret karşılığında değişikliği yapmaları gerektiği söylenince acentayı aradım. Bir süre sonra bana döndüklerinde söyledikleri, benden 100 € tahsil ettikleri (Euro ne zaman 2.5 tl olduysa) 50€ THY değişiklik bedeli ve 50€ da firmalarının “2 uçuş ayağı” için talep ettikleri ücret olduğunu söylediler ve sadece 1 ayak olduğundan yanlış işlem yaptıklarını ve 25€ iade edebileceklerini söylediler. Bilet değişikliğinden vazgeçtiğimi söyleyip para iadesi istediğim halde de bunun mümkün olmadığını söylediler.

Sonuç olarak, konu THY ye iletildi ancak 20 gündür konuyla ilgili araştırmaları sürmekte. Umarım siz benim yaptığım hatayı yapmaz ve İnanöz den bilet alırken daha dikkatli olursunuz. Bu lisans numaralarına dikkat ediniz.

 
Toplam blog
: 22
: 3752
Kayıt tarihi
: 03.05.09
 
 

Deniz Yakut, Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği öğrencisi. Şu anda, aktif olarak 190 bi..