Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

İnat değil mi demeyeceğim

İnat değil mi demeyeceğim
 

Alıntı.


Bazen içimde derin yarları olan  yare dağı oluşur
Bir adım daha atacak olsam, 
Senli şerhe düşeceğimi hissederim
Bazense şahikasında kızılından bir Anka olur da
Her ümitsizliğin üzerine soluksuz giden 
Müsaviliğedir at başı çılgınlığım.
 
Seni bıraktığım zamanın sıkışıklığı 
Cendereye alır sol yanımı küf kokulu tortusuyla
Oysa seni, beni suçladıklarınla bırakmalıydım 
Acıdığıma hata yapmışım 
Şimdi acınacak duruma gelen benmişim aslında!
 
Tam geri dönüşlerim olacakken
Yazdığın iki satırlık cümleler devriliyor gönlüm üzre
Ne vefasızlığım kalıyor 
Ne haytalığım ne de hayırsızlığım
İç sesim sen olmayasın diyorsa da duymuyorsun 
Serzenişlerim-den lakaytliğinle geçerken acımasız.
 
Zaman tüneli fotoğraflarının üzerine çektiğin çizgi
Bu kadar derin olmamalıydı
Anıların isyanını oynayan palyaço oldu zaman
Dirensem gönlüm isyankar
Koy verip gitsem dümdüz, 
Boranı alır tamamını ıslağından!
 
As, kes, hiç var mı? Sen gibi ara bozan
Ahkamın teselli kaynağın dar gelirli sen/deniz
İsyana mahal vermemek gerekse de 
Kulağını çınlatırım  az birazcık benden/iz!
 
Sinenin feryadında sen değil miydin böyle tozan
Delice sevmek, yalanınla savruldu 
Asılsızından, hem de baldırı çıplak!
Kendi kendine hıyaneti de yaptın ya 
Ağlarım desen kim duyar, bu düzen dikiş tutar mı sandın?
 
Hâlâ mı konuşup duruyorsun dahi demeyeceğim
Senin gibi devrik hacı yatmazlar 
Ya da sirk cambazları olmasaydı
Hayat tecrübesi nasıl kazanılacaktı ki?
 
Yâr dağının bukalemun kervanından, dar yürekli 
Şom ağızlı izinden geçmez olaydım 
Düşe kalka yürüyen sen haytayı sormadan 
Kendi başıma yeknesağım demeyeceğim. 
Hüznün ben sandığında sarararak 
solaydım cümlesini çok beklersin 
İnat değil mi? Demeyeceğim!
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..