Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İnat edercesine yaşadın

Birlikte yaşadığımız günleri hatırlatan bir şarkı duyduğumda yüreğim bir an cız ediyor. Sanki aşkımızı hiç yaşamamışız gibi. İşte, sen varya sen benim için; Kalbimin hakimiyetine sahip, her şeyden önce hiç bir zaman unutmadığım ve asla unutmayacağım, aşkı bende hala yaşatan harika bir insansın.
Gençliğimi hiç yaşayamadım sebebide sensin, önce sevdin sonra terk ettin. Seni sevdiğim için bende hiç suç yoktu, bütün suç sendeydi. Ne yapaydım bu kadar güzel olmasaydın. Ayrıldıktan sonra geceleri sabahlara kadar ağladım, sen ise gülüp oynadın. Ben sana olan sevgimden hayata küstüm, sen de inat edercesine yaşadın.
Hani derler ya ' Sevgi karşılık beklemez ' koca bir yalan. Karşılıksız sevgiler kuruyup yapraklarını döken ağaçlara benzerler. Oysa sevgi karşılıklı olduğu zaman ağaçlar değil yapraklarını dökmek, bahar gelmişçesine yapraklanır, güzelleşir ve meyve verirler. Nasıl ki susuz kalan bir ağaç karuyorsa, sevgisiz kalan insanda öyle olur. Olmadığı için yapraklarını dökmez ama yalnız kalmışlığın verdiği ezikliğini halinden anlayabilirsin. Hayata küsmüş ve kimsesizler gibidir.
Bende öyle meyve ağacı gibiyim meyve vermeye hasretim. Yani sevmeye sevilmeye hasretim. Yaprak dökmekten bıktım artık, geç kaldığıma inanmıyorum. Hayatı iç içe, doya doya, aşkla yaşamak istiyorum.Bana bir bardak suyla hayat ver, kurumama izin verme...Küresel ısınmaya inat hayata kök salmak istiyorum........

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..