Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

İnce bir çizgi

İnce bir çizgi
 

Kuşlarım


Nedir bu ince çizgi? Henüz çözebilmiş değilim.

Sabahın ilk ışıkları karşı yakaya vurduğunda uyanıyorum güne…

Üst katta oyalanıyorum biraz güneşin ışıkları benim evrenimi sarıncaya dek.

Mayomu giyip, aşağıya iniyorum.

Önce kuşlara yem veriyorum...

Zaman mı geçmiş, yoksa ben mi?

Kötü kullanmışım besbelli içinde ben olan vücudumu…

Troid hapı, tansiyon hapı, mide hapı ve bir bardak süt içtikten sonra denize doğru yola çıkıyorum.

Hani yola çıkıyorum dediysem elli metre kadar bir yol.

Bahçelerin arasından yavaşça yürüyorum her günkü gibi.

Derenin üstündeki dekoratif köprüyü geçerken düşmeyeyim diye kenarlarına tutunuyorum.

Begonvil, yasemin çiçeklerinin arasında deniz kıyısına ulaşıyorum.

Her sabah yaz boyunca ihmal etmediğim tek tutkum…

Deniz sessizce beni bekliyor henüz daha ütüsü bozulmamış.

Önceden “ay soğuk” diye nazlanarak girdiğimiz su bu yıl öyle sıcak ki…

Hemen sarıveriyor bedenimi balıklar gibi yüzüyorum, ta uzaklara…

Ama bu gün açıldıkça denizin sıcaklığı ikiye ayrıldı…

Sanki ince bir çizgi vardı.

Bedenimin yarısı soğuk, yarısı sıcak suyun içinde gibiydi…

Denizin üstünün akıntısı yana doğru, altının akıntısı karşı kıyıya doğruydu…

Siz bakmayın ince bir çizgi dememe, kalınlığı olmayan bir düzlem ayırıyordu sanki suyu…

Soğuk su yüzeyde sıcak su aşağıda, çözemedim bir türlü…

Öylesine keyifle yüzüyordum ki; denizin üstünü o pis tabaka kaplayıncaya dek…

En az iki kilometre uzunluğunda ve altı yedi metre genişliğindeki o pis tabaka dalıverdi yüzen insanların arasına.

Bir an kararsız kaldım, geriye mi döneyim, ileriye mi gideyim diye…

Pisliğin daha az ve daha dar bir kısmını kendimce seçtim ve ileriye gittim.

Her gün yüzdüğüm yere kadar gittim.

Su ince bir düzlemle alttan sıcak, üstten soğuk akıp gidiyordu bedenimin altında…

Aynı evet ve hayır arasındaki bir ince çizgi gibi yaşamlarımıza yön verecek olan.

Sıcak ve soğuk su gibi aynı evet ve hayır’ın yönleri birbirinden farklı…

Arada ince bir çizgi, her ne demekse…

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..