Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

İncelikler yüzünden

İncelikler yüzünden
 

Gün gelir incitirsin en değer verdiklerini, sonra için için içlenirsin hiç yoktan ettiklerine.

İnce ince
seversin “seni çok seviyorum be kuzuuuuum” dersin ağzından çıkan her sözde her cümlede.
Kim bilir belki o da aynı incelikte sever ya da “dur bakalım” der ve en kalın duvarları örer sessizliğiyle…
Sen de akıtırsın gözyaşlarını ince ince, geçtiği yerler yakar tenini ve söyleyemediğin sözleri de akıtırsın içine..
O hiçbir yere konamayan pır pır uçuşan kelebekten izler kalmaz.
Hüzün buğusu olup buharlaşırsın ince ince.

Bir gün gelir gidersin ince ince hayatının her saniyesini varlığıyla dolduran ama aslında yanı başında var olmayana en gizli vedanı edersin incelikle, incinmişliğinle… ama aslında bilirsin ki hiçbir zaman gitmezsin gidemezsin...sadece dilin söyler öyle...

Bir bakarsın en uzaklarda bulursun kendini, hangi ince yollardan geçip gelmişsin sen bile anlamazsın.
Ama o ince yollar hazırlar seni mutlu mu mutsuz mu edeceğine…bilemezsin ama yine de gidersin işte..

Sevdiklerinin iyi gününde olduğu kadar kötü günlerinde de yanında olmaya gayret edersin incelikle, tabi o ne kadar hayatına dahil etmek istiyorsa seni..ne kadar görmek istiyorsa yanında seni..

Kim düşünebilir ki annen kadar ince ince seni, başına bir şey geldiğinde ince ince sızlar yüreği. Kırsanda, üzsende en ince o sever seni..

İnce ince
işlersin hayatını.. okuduğun kitaplar, dinlediğin müzikler, seyrettiğin filmler, gittiğin yerler, tanıştığın hayatına girip kalanlar, şöyle bir geçerken uğrayanlar, sevdiklerin, dostların, arkadaşların, aşkların…ince ince eklersin ömrüne..
Bazen karanlık, kalın, çirkin eller bozmak isterler, elinin tersiyle itiverirsin incelikle.

İncindim incitildim derinden…biliyorum bazen de ben incittim istemeden, bilemeden...her zaman incelikli davranamıyor ki insan..

Hani en sevdiği en çok yaralarmış ya insanı
Bir gün kırılırsın en ince yerinden

Kalbinden…



yazının başlığını Sertap Erener'in şarkısından çaldım:) şarkıyı da, sözlerini de çok severim..

İncindim, incitildim derinden
Terkettim kendimi
Tesadüfen karsilastim içimde
Kendimle yeniden

Bir minicik kiz çocuğu bak
Duruyor orada hâlâ
Anlatamam gördüklerimi
O neseli çocuğa

Artik beni asla yaralayamaz
Hayat eğer istemezsem
Yıllar beni kolay yakalayamaz
Ben durup beklemezsem

Siz yine de incelikli davranın
Benim kadar değilse de

Ben bu yüzden, incelikler yüzünden
Belki daha çok üzüldüm

 
Toplam blog
: 78
: 874
Kayıt tarihi
: 03.10.08
 
 

Yaş olarak 35 dolaylarında, bir arkeoloğum. Çoğu zaman eksileri artılarından fazla da olsa mesleğ..