Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

21 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

İncinmekten çok korkuyorum...

İncinmekten çok korkuyorum...
 

Seni sevmekten hiç vazgeçmedim ki

Savaşıyorum seninle

Kendimle tüm dünyayla savaşıyorum

Her şeyden önce sevgim için

Ama yine de incinmekten çok korkuyorum…

Biliyorum sevmem yeterli değil

Daha fazla istiyorsun sen

Ben senin güneşle yüreğime doğduğuna

İnanıyorum

Sen geçmişi silmek için

Yağmurların altında duruyorsun

Görmezden gelebilir miyim bilmiyorum

Çünkü seni sevmekten hiç vazgeçmedim ki

Savaşıyorum bizim için

Her şeyden önce aşkımız için

Tüm dünyayla kendimle ve seninle

Ama yine de incinmekten çok korkuyorum…

Şimdi yalanlardan uzak tut aşkımızı

Söyle benim gibi

Coşkuyla tüm samimiyetinle sevdiğini

Sensizliğin zindanlarında köle yapma beni

Umutsuzum görüyorsun

Ama yine de incinmekten çok korkuyorum…

Bir hayalim var

Sana hiç değmeyen yağmur altında

Tak kanatlarını uç benimle

Ben hep yanında olacağım senin her şeyimle

Uçabildiğimiz kadar uçarız

Ama yine de incinmekten çok korkuyorum,

İncinmekten çok koruyorum…

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 21.10.2014 22.20

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..