Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '11

 
Kategori
Sinema
 

İncir Reçeli

İncir Reçeli
 

Babalar her zaman haklı mıdır?


Aslında sinemaya gidecek hiç vaktim yoktu.
Bu filmle ilgili o kadar olumlu eleştriler aldım ki, sadece merak ettiğim için izledim. 

Sonuç mu? 

Şahane . 

İncir Reçeli' ne bayıldım. 

Filmin konusu, senaryonun bütünlüğü, oyuncuların performansı çok iyiydi. 

Hiç bir oyuncuyu tanımıyorum, senarist ve yönetmen isimlerini de ilk kez duyuyorum ama filmde her şey mükemmeldi bence. 

Küfür, erotizm, aşk vardı elbette ama dozundaydı. 

İzlediğim iflmlerin konularını yazarken anlatmayı sevmem ben. 

Tadı kaçar diye düşündüğümden olmalı. 

Söyleyebileceğim tek şey İncir Reçeli' ni ne yapıp yapın izleyin. 

Sonra da kaderin anlamını bir kere daha sorun kendinize ... 

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..