Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '11

 
Kategori
Sinema
 

İncir Reçeli

İncir Reçeli
 

Sende ben kimim?


Dahil olduğumda adam yatağında kadını arıyordu.

Gitmişti.

Sen bencilsin!

Bir varsın, bir yok!

Niye gelir, giderler?

Bardak kırıldı.

Yatalım. El ele, bacak bacağa, ten tene, yapışık, bir yatalım. Daha ötemiz olmasın. Dokun bana. Sev beni. Anla beni. Ölüyorum....

Önce beni kendine aşık ettin, sonra sonra sensizliğe.....Beterdim sensiz, seninle daha beter oldum.

Ben incir reçelini çok severim, ya sen?

Kimsin sen?

Sende ben kimim?

Sürekli seni yanlış anladım. Ben yanlış adamdım. Sen doğruydun. Her halinle sendin. Yittin. Bittim.

Cam parmağımı kesti. Kan yere damladı. Sorun ne? Sil sil sil sil sil sil sil!.....Ben yitsem bile sen aşkımla, benle, ben dolu, dolu dolu yaşamalısın!

İçime girdin. Yerleştin. Sahiplendin beni. Sağ ol!

1. Not: Senin için en güzel masayı hazırlamıştım; ama parmağımdan, o kesikten damlayan kan her şeyi bitirdi, bittim; üzgünüm.

2. Not:

Gerçektin,

fazla gerçek,

bilemedim,

bildiğimde bitmiştim,

bitmiştin;

ne öncende vardım,

kesin biliyorum,

ne de sonranda

olacağım.

Ş.Y.

3. Not:

Dokundum mu?

Dokundun mu?

Yaşadık değil mi?

Gerçektik.

Yanıldım.

Özür dilerim.

Özir dileme n'olur,

sen hep güzeldin,

özel.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..