Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

İncitir mi

İncitir mi
 

Aşk var mı incitir mi?

Aşk kendi arasında 2 gruba ayrılır. Aşka inananlar, aşka inanmayanlar.

Aşka inanıyorum. Çünkü:

Aşığım

Gece gündüz onu düşünüyorum

Onsuz olamıyorum

Aşka inanmıyorum. Çünkü:

Karşıma aşık olabileceğim birisi çıkmadı

Hiç mutlu aşık görmedim

Hiç kavuşan aşık görmedim

Aşk incitir mi?

Hiç mutlu aşık görmediğimize göre incitiyor. Aşk dört mevsim yaşanan bulaşıcı bir hastalık gibi. Diğer hastalıklarda olduğu gibi bünyede tahrifat yapıyor. Bunlardan en belirgin olanı sürekli kavga etme isteği.

Giderken neden haber vermedin?

Telefonun neden kapalıydı?

Yanındaki o kız-erkek kimdi?

Ben sana onu giymeyeceksin demedim mi?

Ben sana onunla görüşmeyeceksin demedim mi?

Neden beni dinlemiyorsun?

Bir kaç maddeden sonra hemen olayın gerçek yüzü anlaşılıyor. İçinde *Biz* kelimesi bile yok. Varsa yoksa *Ben*

Aşk diye bir şey yok. Varsa da bencillikten oluşuyor. Aşka karşılık vermek diye de bir şey yok. İçimizdeki bencilin uyanması harekete geçmesi diyebiliriz.

Benden bu kadar. Çok zorlu bir konu oldu. Tövbe bir daha yazarsam. Konu zaten zor fotoğraf bulmak daha da zormuş. Bir saat oldu mutlu aşık fotoğrafı bulamadım google'dan. Artık ne bulursam.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..