Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

İncitmebeni n'olur

İncitmebeni n'olur
 

______________________________________________________________________________________________________________________


1.    Sebep- ârâ

Daha birkaç ay öncesi, bağırıp çağırıyordu o güzel karısına
 Nazikçe dokundum uff olmuş yarasına
- Hortumlara bağlı, mazi,  tam iman tahtasının altından delmişler-
Bir“Offfff “çekti,  terim karıştı gözyaşlarıma
Hemşire, objektif olacaksın
Sübjektiflik senin neyine
Dedim kendime kızdım

-    O ara, O’nu bağışladım-

2.    Sebep- ârâ

…. durakları
Herç-i bâd âbad
Azade bâng bâng  
Azat et denizleri
Okyanusları

3.    Sebep- ârâ

-İncitme beni ne olur

Her şey teker teker boşluğa çekiliyor
Devasa yataklarda bedenler gittikçe  küçülüyor
Son zamanlarında ipeksi çarşaflar incitiyor
Kaya gibi yastıklara gel de dayan
İncitmebeni ne olur

Ferda, bir yudum su ver... dudaklarım çok yanıyor
İnsanı uzun boylu ve içli yolculuklar yoruyor
Düdük çığlıklarını duyan geliyor sanma, kaçıyor  
Ruh ordusunun neferleri, zaman geçiren, uyan
 İncitmebeni ne olur

Günler bazen kısa, cehennemi, sıcak işkenceler
Sevmedik en olmadık yerde açan zehirli çiçekler
Günler günlüklerden ibaret, eller,  ihtiraslı eller
Huzura dursaydı bütün melekler can çekişmeden
 İncitmebeni ne olur

Sadece sebep- ârâ

Ölümün hoş kokusunu alıyorum....kimine göre hoş kokmaz
Ümitsiz, kimsesiz ölüm...adam, kadın, çocuk ayırmaz
İhtiyarlık bizde felâket
Kapının eşiğinden dönüp kaçmak istiyorum
Olmuyor, yapamıyorum
Bi-dâr ayna gibi hayat ey sevgili, ey
İncitme bizi ne olur!

Son olarak: Dertliyle karındaş, anlamdaş olurum ...

  



Nil Alaz
 

http://www.kanser.com.tr/etiket/turkiyede-kanser-oranlari 

 

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..