Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Siyaset
 

İndirin o kana bulanmış ay yıldızlı bayrakları

İndirin o kana bulanmış ay yıldızlı bayrakları
 

İndirin. beni hak etmiyorsunuz


Pe ka ka bitse ne olur?

Tehdit edildiniz yetmedi, muhatap aldınız, yetmedi 221. madde ile ihanet yasası çıkardınız, yetmedi bu maddeden yararlanmak istemiyoruz dediler ona rağmen serbest bıraktınız (ülkemin asıl sahipleri namusu için ya da kaza ile cinayet işlese ömür boyu hapis yatardı, yatıyorda)
Davulla zurnayla karşıladınız.

ŞİMDİ SORUYORUM
Pe kaka bitse ne olur?
İndirin o ay yıldızlı kana bulanmış bayrakları, indirin Atatürk portrelerini, dağıtın şanlı Türk Ordusunu, yırtın atın kimliklerinizi.
Çünkü;19/10/2009 günü Türkiye Cumhuriyeti Devleti yıkıldııııııı. Yıkıldı.
Hukuku katlettiniz. Yenildik biz yenildik.
O kadar alçaldınız ki, Pe kakalılar oldu MÜLTECİ.

Kanımız yerde kaldı Şehitlerimizin kanı yerde kaldı.
İNDİRİN O KANA BULANMIŞ BAYRAKLARI.
BENİM ŞEHİDİMİN SON 3 GÜNDÜR KEMİKLERİ SIZLAMIŞ NE DERSENİZ DEYİN.
Bundan böyle soykırım yapsanız, haritadan silseniz neye yarar. Benim Şehidimin kemikleri sızladı birkez.
YIKILDIK, YENİLDİK

BİZ YENİLDİK

 
Toplam blog
: 7
: 577
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

Hatay'ın Kırıkhan ilçesinde doğdum. İlk, orta ve lise eğitimimi Kırıkhan'da tamamlayıp üniversite..