Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '06

 
Kategori
Fotoğraf
 

İnebolu fotoğrafları üzerine yazılmış satırlar- 2

İnebolu fotoğrafları üzerine yazılmış satırlar- 2
 

1- Üst Gagası Kırık Bir Güvercin

Gagasının birinin yarım olması bir kuşun yaşamını nasıl etkiler bilemiyorum. Belki de şanslı bir güvercin, kırık olan alt gagası olmadığı için.

2- Yanyana Üç Kuşak Gül

Dünün fotoğrafına göre en genç ve en yaşlı aynı gibi ama diğeri hızla değişiyor.

3- Daha Yüksek Bir Tepeden Bakmak İnebolu'ya

Bugün öğleyin daha yüksek bir tepeden bakmak için Geriş Tepesine çıktım. Fotoğraflar çektim. İnebolu ve Limanı aynı kare içine almak için buraya çıkmaktan başka yol yok.

4- O Fener Yok Artık

Geçen yıl bilgisayarında İnebolu Limanındaki deniz fenerini duvar kağıdı olarak görmüştüm. O fener yok artık. Liman büyütülürken yıkılmış, yerine yalnızca ışık versin diye geçici minik bir fener koymuşlar. İyi ki o zaman çekmişim fotoğraflarını.

5- Kayıklar Uzaktan Daha da Minik

1 Eylül'e kadar denizde av yasağı olduğu için kayıklar limanda bekliyor sıra sıra. Uzaktan çekince fotoğraflarını daha bir minik görünüyorlar.

6- Tek Kişililk Kulübe
Geriş tepesinden inerken yolun altında küçücük bir kulübe gördüm. Tek başına...

Burada yaşam bir kıyı kasabası sıradanlığında, benim sevdiğim şekilde sürüyor.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..