Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

İNFAZ... Kalemimin ucunun en keskin olduğu bir sabahtan tortular!

İNFAZ... Kalemimin ucunun en keskin olduğu bir sabahtan tortular!
 

VERDİM MISRALARI CELLADIN -o katil- ELLERİNE BU SABAH,

VUR! dedim boynunu,
tüm sesli harflerin cümlesinin,
saklanmasın hiç biri,
kıyıda köşede hiçbir yazılanda,
ve sevdaya dair noktalı noktasız ne varsa...

KALMASIN DÜNDEN YARINA,
ne bir harf,
ne bir hece,
ne de bir manâ...


OLMASIN KALEMİMİN UCUNDA EN UFAK BİR YANSIMA...

kalmasın,
kalmasın,
kalmasın,

tüm inançlarımın dibe vurduğu bu bitiş noktasında,
ŞİİRE VE UMUDA ELVEDA!
Diyorum böyle umarsızca...

Verdim mısraları celladın -o katil- ellerine bu sabah,
seslerin kesilip,
kurt ve çakalların uluduğu bu acaip dünyada,

doğrunun yanlışa,
haklının haksıza,
beyazın siyaha borç takıp,

üstelik de işin en komik yanı
yenik düşerek yerlere serildiği,
ve ayaklar altında acımasızca çiğnendiği,
bu hayatta,

ele avuca gelebilecek ne varsa hepsinin,
talan olduğu şu SAHTEKAR DÜNYADA,
ister sert satırlı bir giyotine vur,
ister iri bir düğüm sık gırtlağına...

VUR! Dedim boynunu İNANCIN,
olabildiğince keyifle,
ve de acıta acıta...
Canı yanar mı,
ya da geriye kurtarılacak bir yanı kalır mı diye,
ayırıp kayırmadan,
kökünü kazı,
sevdanın!

...nilgün...
3.06.2008/11.49
 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..