Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '13

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
 

İngiltere tier 4 vizesi ile İngiltere'de ne kadar kalınabilir?

İngiltere tier 4 vizesi ile İngiltere'de ne kadar kalınabilir?
 

ingiltere tier 4 öğrenci vizesi


Bildiğiniz üzere tier 4 vizesi, öğrenciye eğitim dönemi boyunca yarı zamanlı, tatil dönemlerinde ise tam zamanlı yasal çalışma olanağı sağlayan ve Birleşik Krallık’tan uzatılabilen bir İngiltere vizesi türüdür. Tier 4 vizesi genellikle uzun süreli eğitimler için verildiğinden öğrenci uzun süre Birleşik Krallık’ta kalır. Bu nedenle, yaşam ayarlamalarını, yeni vize başvurusunu, veya yeni eğitim programı hazırlıklarını rahatça yapabilmeleri için eğitim süresi dışında 7 gün ila 4 ay arasında fazladan kalış izni verilir.

Eğitim sonrası kalınabilecek süreler

Asıl eğitim programınız (main course of study)

6 aydan kısaysa eğitim süresine ek olarak 7 gün,

6-12 ay arasıysa eğitim süresine ek olarak 2 ay,

12 aydan uzunsa eğitim süresine ek olarak 4 ay kalış izni verilir.

Eğitim yılı öncesi kursunuz (pre-sessional course)

6 aydan kısaysa eğitim süresine ek olarak 1 ay,

6-12 ay arasıysa eğitim süresine ek olarak 2 ay,

12 aydan uzunsa eğitim süresine ek olarak 4 ay kalış izni verilir.

Onaylı bir Üniversiteye Hazırlık programında okuyan lisansüstü eğitim görecek doktor ve diş hekimlerine (Postgraduate doctors and dentists on a recognised Foundation programme)

Eğitim süresine (en fazla 3 yıl) ek olarak 1 ay süre verilir.

Eğitimim başlamadan kaç gün önce gidebilirim?

Eğitim programı 6 ay veya daha uzunsa ya da eğitim öncesi 6 aydan kısa Eğitim yılı öncesi kursu (pre-sessional course) ise, Birleşik Krallık’a eğitim başlangıç tarihinden en fazla 1 ay önce gidebilirsiniz. Aksi halde, maksimum 7 gün önceden gidilebilir.

 

 
Toplam blog
: 26
: 4167
Kayıt tarihi
: 03.09.12
 
 

Birleşik Krallık Vize & British Council sertifikalı Eğitim Danışmanı ..