Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '20

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ingilterede Grip Asisi Oldum

    Cok okuyan degil cok gezen bilir sozunun manasini gezdigim yerleri gordukce daha iyi anliyorum. Bir kac senedir tatil amacli Ingiltereye gidiyorum. Emeklilik ertesi gezip dolasacagim kararimin ardindan biraz kafa dinlemece biraz o biraz bu sebeplerden oturu Ingilteredeyim.Burasi icin  kopeklerin bile mutlu oldugu ulke diyorum .Sokaklarda sahipsiz kedi kopek bulamazsiniz.Ziplaya ziplaya yuruyorlar. O derece guzel o derece cekici insanca yasamin ne oldugunu anliyorsun.

   Sokaklarda dolasan halk tebessum icerisinde bir an onlari gorunce kendimden korktum kizim sende gulumse demeye basladim yoksa millet korkacak.Biz alismisiz ciddi yurumelere gordugumuzden kendimizi sakinmaya.oramizi buramizi kapamaya vs.vs.

  Daha sakin uzun bir zamanda tatilimi anlatacagim asil demek istedigim grip asisi oldum.Aslinda senelerdir  karsiydim gerek yok nasilsa ilaclarda tedavi de belli .diyordum . Bu sene ihtiyac duydum covid-19 dan oturu huzursuz oldum. Grip olursam  hem sure hem de hastaligin siddeti acisindan daha rahat gecirmek istedim.

  Burada yasayanlar rahatca grip asisini ucretsiz olarak vurulabiliyor.Ben gibiler yada hemen asilanmak isteyenler ucret karsiligi asisini vuruluyor.

   Asiyi fazladan satin alamiyorsunuz hatta cogu ilaci alamiyorsunuz .

  Uc arkadas asi vurulan yere   gittik adimizi yazdirdik randevumuzu aldik ve gunu geldiginde 8 pound karsiliginda asimizi olduk.

 Turkiye haberlerini izlerken inanamadim burada internet uzerinden dinledigimiz haberlerde.yayinlarda Turkiyenin asi alamadigini ,ilaclari kisitlamaya basladigini ve bugunlerin en iyi gunler oldugunu 'ilerimizin olmadigini bizi kotu gunlerin bekledigini soyluyorlar.Haksiz sayildiklari soylenemez.

  Bu sene grip asisi onceki senelerden daha fazla gidecekti bunun dusunulmesi gerekiyordu.Ulkeler aylar onceden grip asilarini almislar.Benim ulkem ise fazla alacagi yerde gecen senelerden cok daha az almis.Sebep demeyecegim gorunen koy ortada.

   Bugun teyzem kanser hastasi olanin astim hastasi olanin bile grip asisi vurulamadigini soyledi.Teyzemede her sene vurulan grip asisini bu sene vurmamislar.

  Yer Bursa ve teyzem kanser hastasi kronik astimi var yas 74 

  Herkesin kendi anasi babasi gibi herkesin vatani kendine guzel. Burada herkes ayni sartlar altinda yasamini surduruyor.Saglik sektorunde ilaclar ucretsiz veriliyor.Maaslardan kesinti yok;yuzdelik yok.Daha bir suru sey kisaca yasam standartlari halk icin halkin hepsi icin bir.

 Benim ulkem dunyanin en guzel ulkesi , ogrenciyken ogretmenimiz derdi ki bizim tarimimiz dunyaya yeter.....

 Biz simdi grip asisi pesindeyiz yada bir cuval pamuk ya da ya da yazik cok yazik.

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..