Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

İNKAR MI EDİYORSUN

İNKAR MI EDİYORSUN
 

İNKAR MI EDİYORSUN

Ömrümün tek güneşi, ruh eşimsin diyordun,

Gözlerime bakıp ta, şimdi yalan diyorsun.

Hayatta tek sevdiğim, tek aşkımsın diyordun,

Şimdi inkar edipte, “sevmedim” mi diyorsun.

Hani nazlı gülündüm, koklasan solacaktım.?

Senin aşk şarabındım, kadehe dolacaktım.?

Söz vermiştin sen bana, hep benim kalacaktın?

Şimdi inkar edipte, “sevmedim” mi diyorsun.

Ne çabukta unuttun, inleyip yandığını.

Adımı dua gibi, gün be gün andığını.

Fallardan niyet tutup, onlara kandığını.

Şimdi inkar edipte, “sevmedim” mi diyorsun.

Aşkını anlatırken, önümde diz çöken sen.

Sana inanmam için, nice diller döken sen.

Timsah gözyaşıyla, yüreğimi söken sen.

Şimdi inkar edipte, “sevmedim” mi diyorsun.

Bini bir para artık, sende yalan dolanın.

Toplayıp çöpe attım, bende senin olanın.

Senin olsun istemem, aşktan arta kalanın.

Şimdi inkar edipte, “sevmedim” mi diyorsun.

İnanmam artık sana, tekrar dönüp gelsen de.

Bin bir yemin vererek, geçmişini silsen de.

Mihrabımsın diyerek, yüzüme yüz sürsen de.

Şimdi inkar edipte, “sevmedim” mi diyorsun

Birdal Can TÜFEKÇİ

19-1-2010

Fotoğraf: Fethiye'nin tavanında, 2000 m.'de Girdev Gölü

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..