Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '08

 
Kategori
Özel Günler
 

İnsan bir demet çiçek alırdı..

İnsan bir demet çiçek alırdı..
 

Bu gün benim yaş günümdü, illaki özel bir kutlama beklemesem de, yaşgünü kişisi olarak kendimi şımartmak istedim. Peşin peşin söyledim eşime, "akşama en sevdiğim balıktan ve en güzelinden de bir yaşpasta alacağım" dedim. İş çıkışı yürüyüş yapıp, alacağım fazla kalorileri dengelemeyi istedim. Önünden geçtiğim bir pastanedeki gözalıcı kurabiyelerden almakla başladım alışverişe. Somon ve levrek aldım, ama özellikle somonu sarımsakla olan enfes tadı için istedim. Sonra yaşgünü pastamı seçtim, beyaz çikolatalı ve franbuazlı. Yemek hazırlığı ile uğraşırken eşim geldi eve, yanıma geldiğinde baktım elleri boş, hemen sitemkar söylendim "İnsan bir demet çiçek alırdı bari" diye. Kaç yaşımıza gelsek de, hediye beklemiyoruz desek de, pastamı kendim alınca sitem etmek hakkım diye düşündüm. Ama meğerse acele etmişim, eşim kısa bir süre içinde kocaman bir karanfil demeti ile geldi yanıma. Keyfim yerine geldi hemen, birde modern tasarımlı metal bir süs almış ki, ilk görüşte şaşırtsa da, etkiliyor insanı. Metal objelerden yapılmış keman çalan bir kız figürü bu. Süs olarak kullanılabilse de, keman çalan metal kızın saçlarını dışa doğru kıvırarak küpelerim için askı yapacağım. Karanfillerim mis gibi kokuyorlar ve beyaz çikolatalı yaşpastamı yemiş halde mutluluğumu blog sayfamda da paylaşmak istedim. Yeni yaşlarımız da, yeni yazılarımızla, sağlıklı günlerde buluşabilmeyi diliyorum. Sevgi ve selamlarımla.

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..