Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

İnsan bu beşer şaşar!

İnsan bu beşer şaşar!
 

O gün önemli bir gündü neden mi? Aylardır hararetli bi tartışmadır gidiyordu şu parti barajı aşar, bu parti girerse şu ihtimallerin olma olasılığı yükselir, Deniz Baykal Erdoğan'a hangi cevabı vermiş bu yanıtı alan Erdoğan' ın tepkisi ne olmuş....OFFFFFFFFFFF!!! Kafam şişmişti tabiki gündemi takip etmeyi severim ama siyasetçiler de gazeteciler de işin cılkını çıkarmışlardı...
Bunun yanında kısa süreliğine partilerin kiraladıkları dükkanlardan gelen müzik sesleri, kavga eder gibi yapılan seçim mitingleri artık beni zihnen ve fiziken yıpratmıştı...
Neyseki o gün gelip çattı ama gelin bana sorun evde babamın seçim konuşmalarından tahammülümün son noktasına gelmişti...Anlatıyo da anlatıyodu yok bu partide iş yok falan filan o kadar konuştu ama seçim günü kendi hatası ile bizim yerimize kendi kendini cezalandırdı...
Malum yaşlandıkça insanda her türlü hastalık çıkıyor babamın da yakını görememe problemi vardı seçim günü gözlüğünü yanına almayı unutunca gözlerinin azizliğine uğrayıp yanlış partiye oy atmış:)))
O gün kursum olduğundan eve ancak öğleden sonra geldim ve babamı acayip sinirli gördüm, annemden sıcak sıcağa haberleri alınca da gülmekten kendimi alamadım... Milletin başını şişirdi o kadar gitti yanlış partiye oy attı eeeee ilahi adalet mi desem bilemedim....Hadi babam o partiye yanlışlıkla oy atmıştı ama o kadar insan nasıl oy verdi göz göre göre bilmiyorum...Tabiki saygılıyız herkesin kararına bu da beniim düşüncem...
BABACIĞIM, üzülme 5 yıl snra (doğru parti varsa eğer ona) oy kullanabilmen dileğiyle...

 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..