Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '07

 
Kategori
Psikoloji
 

İnsan görmeden sevebilir mi?

İnsan görmeden sevebilir mi?
 

İnsan görmeden sevebilir mi?
Sever elbette.

Hatta âşık bile olabilir.

Yaşar, hisseder.

Hepimiz birer yolcuyuz.

Yolcunun hana sahip çıktığı görülmemiştir.

Birkaç gün konaklayıp giderken hanın duvarlarına birkaç satır yazı bırakır ya.

İşte bu yazılarda han duvarlarına yazılmış satırlar olarak kalsın.

Biri gelir okur beğenir ezberler.

Biri de gelir Molla Kasım gibi sığaya çeker siler.

Molla Kasımlar gelmeden okunanlar da yeter bize.

Okuduklarımız da.

Gemilerde limanları sever, limanlarda gemileri aslında.

Fakat hiçbir liman gemiye dur gitme kal diyemez. Bilir ki gemiler limanlar için değil, okyanuslar için yapılmıştır.

Tut ki ben bir gemiyim.

Limanına sığındım.

Hadi ellerinde demir alayım.

Ellerinle uğurla beni.

Buralarda daha fazla eğleme beni.

Yazamam, yoksa şair olamam.

Ne söylüyordum şimdi?

İnsan görmeden de sever hatta âşık bile olabilir.

Hanı sevdim diye orada kalamam ki.

Geçtiğim köprüyü, kırda gördüğüm çiçeği, çeşmeyi, pınarı, gölgesinde oturduğum çınarı…

Severim.

Hatta âşık bile olurum.

Fakat gönlüm orda kalsa bile kendim kalamam ki.

Yolcu yolunda gerek der çeker giderim.

Seveceksen yanımda kal, gitme dese de kalamam.

Unutma derim, sevgini yüreğinde taşıyan biri var.

Tanıma, bilme, görme…

Bin parçaya bölünmüş ben bir bütün gibi görünürüm.

Şairin dediği gibi gölgemin peşinde yürürüm.

Sevdalarımı ardım sıra sürürüm.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..