Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '12

 
Kategori
Dünya
 

İnsan hakları ve Amerikan askeri Afganistan'da

İnsan hakları ve Amerikan askeri Afganistan'da
 

Bağımsız USA Bağımlı Kılıyor...


Amerika  şimdi Afganistan'da, istenmiyor ama her yerde. Neden?

Amerika Birleşik Devletleri 300 milyona doğru ilerleyen nüfusuyla dünyayı hortumlamaya, üstelik demokrasi, insan hakları, eşit haklar kavramlarıyla devam ediyor.

Açgözlülüğü çikolata kaplı, kahramanlık hikayeleriyle, animasyon filmlerin gücüyle, romantik filmlerle tüm dünyaya  imrenilecek, özenilen bir kavram olarak tanıtan Amerika.

Gözlerime inanamadım, üç Afgan savaşcının cesetleri önünde ayakta durmuşlar sıra halinde ölmüş insanların bedenlerine işiyorlar gülerek!!!

İnsan hakları ırk, dil, din, renk, statü, para, siyasi güç gözetilmeden herkese uygulanmalı. Bağımsızlık, demokrasi, yaşam hakkı, eşit haklar bunları dünyaya böyle mi tanıtıyorsunuz?

İlkesine inanmış, savaşan, inandığı uğruna ölen insanların cansız bedenlerine işeyerek mi kendinizi ifade ediyorsunuz?

Amerika Irak'ta, Afganistan'da, Vietnam'da  bağımsızlık, demokrasi, barış için ve diyor ki:

Kendim için bir şey istiyorsam namerdim !!!

Demek ki neymiş Amerika "namert" miş !

Yaşarken yoksulluk, zulüm, öldükten sonra da Amerikan askerlerinin amonyak katkısı ....

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..