Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
İlişkiler
 

İnsan insana, insanca

İnsan insana, insanca
 

fotoğraf netten alıntıdır


Tüm seslere kapamışız kulaklarımızı, sadece kendi sesimiz çıksın istemekteyiz.

En çok ben, benim, sesim, sözlerim yankılansın gerisi ardımda vokal yapsın.

Ben, ben, ben.... En muhteşem, en haklı, biricik, tanecik, hayran olunası,.

Zeka, deha, yetenek... hepsi hepsi toplanmış bir bedende sadece ben, ben...ben de.

Hey! Bana bakın, kaçırmayın. En iyi ben bilirim, ben yaparım, ben taparım.

Dediğinden beri tüm sesler,

kapadım kendimi yalnızlığın sessiz kollarına.

Konuşmuyorum, oynamıyorum, sustum... Sakin bir gün bekliyorum.

Fırlatıp attım ismimi, cismimi... sade, çıplak ve yalın geliyorum.

Sıyrıldım sıfatlardan, bütün cümlelerin öznesi önce insan.

 
Toplam blog
: 28
: 194
Kayıt tarihi
: 23.06.11
 
 

Çocukken en çok gökyüzünü merak ederdim. Sürekli sorular sorardım, o kadar bıktırırdım ki, "çok faz..