Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

İnsan neden kaçar?

İnsan neden kaçar?
 

kaynak: http://www.publicdomainpictures.net/image=4423 by Shari Weinsheimer


Bazen sevdiklerinden, bazen sevmediklerinden; bazen görmeye dayanamadıklarından, bazen yüreği görmeye dayanamadığından kaçmak ister insan. Uzak olmak ister... 

Karmaşık bir duygudur kaçma isteği. Aslında yaklaşmak istediklerinden kaçar insan. Yaklaşmaktan korktuklarından. Sessiz bir eylem gibi, tepkidir bazen kaçtıklarına. Gitmek, kaçmaktır bazen. Sığınmak kendi limanına. 

Kaçmayı seviyorum ben, kaçıp kaçıp geri dönmeyi. 

Belki de o yüzden kuşlara özenirim hep. 

Belki de bencilim ben. 

İstediğim zaman gitmeye, istediğim zaman dönmeye müptelayım. 

Bazen düşünüyorum da, belki de kaçmak için uzaklardayım ben. 

 
Toplam blog
: 83
: 998
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

 "İnsan olmak başka bir şeydir. Ne dil, ne din, ne de milliyet ayırır. Ne seni, ne de beni kayırı..