Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnsan olmak başka bir şey!!!!!

İnsan olmak başka bir şey!!!!!
 

Duramıyorum! Sinirimden duramıyorum, ağlamadan duramıyorum, söylenmeden duramıyorum!
Ama onlarda durmuyor! Doymadılar, acı vermeye, vijdansızlığa, anlamadılar insanlık ne demek öğrenemediler!

Yaşlılara, çocuklara, hayvanlara yapılan işkencelere hergün bir yenisi ekleniyor. Hergün yeni bir haberle sarsılıyorum. (ve benim gibi belki yüzlerce insan sarsılıyor) Ardı arkası kesilmeyen görüntüler yüzümü kızartıyor.

Sabah geliyorum ajanslara bakıyorum, ardarda iki haber.

-Engelli çocuklara işkence yapıp, kahkaha attılar
Kocaeli'nde bulunan bir gençlik ve rehabilitasyon merkezinde çocuklara (kendilerini savunamayan, yapılanlara karşı koyamayan, bakıma muhtaç çocuklara) kötü muamele yapıldığının görüntüleri ortaya çıktı. (İHA)

- Köpekleri zehirleyip, çöpe atmışlar
Kastamonu’da 9 köpek, zehirlenerek öldürüldükten sonra çöplüğe atıldı. Çöplüğe atılan köpeklerin yanında iki tane yavru köpeğin, üşümemek için annelerinin üzerine çıkarak ısınmaya çalışması yürekleri parçaladı. (İHA)

YÜREKLERİ PARÇALADI!

Parçalar tabi, çaresizlik ne demek biliriz hepimiz ama bizim bilmediğimiz karşımızda çaresiz kalmış birine her şeyden önce bir cana acı çektirmek ne demek. İşte bunu anlamayız.

Bakıma muhtaç çocuklar yaramazlık yapmış. Bunun karşılığı;

-Yere yatırıp boğazını sıkmak mı?
-Otur yerine lan, ısır lan eş….şek, senin ağzını kırarım diyerek bağırmak mı?
-Kıyafetleriyle banyoya götürüp vücudunu sıcak suyla ıslatarak canını yakmak mı?

Bu nasıl insanlık, bu nasıl vicdan, bu nasıl körlük... Attığı çığlık hiç mi canını yakmıyor? Aklım almıyor gerçekten kanım çekiliyor! Ben utanıyorum, onlar gülüyor, kahkaha atıyor...

Hayatım boyunca kimseye kızmadım,kimseden nefret etmedim bir yaşlıya, bir çocuğa, bir hayvana acı çektirenden başka...

İbretlik cezalar almadıkça böyle devam eder bu devran diyorum ama sonra verdiğin ceza onların en fazla hak mahrumiyetine sebeb olacak. Vicdanları yine öyle katil kalacak, yine aynı acımasızlıkta olacaklar..

Değişmeyecekler!!!!!

Yok olsun hepsi....

 

 
Toplam blog
: 13
: 317
Kayıt tarihi
: 02.09.15
 
 

PembeNar içerik Editörü ..