Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnsan olmak

İnsan olmak
 

Her günkü yoldan gitmekteyim yine

Ağır aksak yürümekteyim

Yakışıklı bir beyefendi gözüme takıldı

Sırtı bana dönük yürümekteydi ileride

Biraz durakladı

Atılıp koluna girdim

'Beraber yürüyelim mi?' diye sordum

Hiç tedirgin değildi

Şaşırdım

'Evet.' cevabıyla yürümeye başladık

Merdivenlerden çıktık kalabalık arasında

Yakınlarda çalışdığını düşündüm önce

Üzerinde açık gri bir takım elbise

Otobüs durağına gideceğini söyledi

Kolkola geçtik çiçekçilerin önünden

Yanımdan geçen koca köpekten bile korkmadım onunlayken

Durakta ürkekçe elini uzattı

Tokalaştık uzunca

Tanıştığımıza memnunduk birbirimizle

Gözleri görmeyen bir engelliye yardım değildi benimki

Onun benim hayatıma dokunması

Benim tekrar insan olduğumu hissetmem gibiydi

İnsan olmayı bile unutmuşum oysa ki...

 

FBA

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..