Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '20

 
Kategori
Şiir
 

İnsan Olmak

Akyazı'dan Akçakoca'ya gelmiş beni görmeye

En iyi balık lokantasına götürdüm

Annesi yeşil sebze toplamış göndermiş

Beraber eve gittik, fazla kalmadı zaten

Kardeşim gibi severdim, dile kolay

Yedi yıl görev yaptığım bir ilçede

Dairemize çay servisi yapıyordu

Evde ne tamir işimiz olduysa yaptı

Bir gün bile of demedi

Arabamla gezerdik hafta sonları 

Ne iştiysem ne yediysem beraber yedik içtik

Misafir gittikten sonra evin hanımı;

'Bi daha getirme böyle tipleri eve,

'Sen buna yeemek de ısmarlamışsındır' dedi

Kaynar sular başımdan aşağı döküldü sanki

İnsanlığın ölçüsü nedir bilemem

Kibir dağını istesem de sevemem.

 

düzce 20.02.2020

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..